歌曲名稱: Lose My Breath 

 



Lose My Breath

[Chorus]
Can you keep up?
Baby boy, make me lose my breath
Bring the noise, make me lose my breath
Hit me hard, make me lose my
(Hah Hah)
Can you keep up?
Baby boy, make me lose my breath
Bring the noise, make me lose my breath
Hit me hard, make me lose my breath
(Hah Hah)

[Beyonce]
OOOh
I put it right there made it easy for you to get to
Now you wanna act like ya don't know what to do
Afta I done did everything that you ask me
Grabbed, grind you, liked you, tried you
You move so fast baby now I can't find you

OOOh
I'm startin' to believe that I'm way too much for you
All that talk but it seems you can't come through
All them nights like you could satisfy me,
Now I see where believin you got me
Gave you the wheel, but you can't drive me

[Repeat Chorus]

[Kelly]
OOOh
Two things I dont like when I tryna get my groove
Is a partner who meets me only halfway i just can't prove
Take me out so deep when you know you can't swim
Need a lifegaurd and I need protection
To put it on me deep in the right direction

OOOh
Do you understand the facts that I'm trynna give to you?
Ya movin' so slow like you just don't have a clue
Didn't mama teach you to give affection?
I know the difference from a man and an adolescent
Ain't you boo, so get'ta steppin'

[Repeat Chorus X 2]

[Michelle]
If you cant make me say OOO
Like the beat of the drum
Why you ask for some, you aint really want none
If you cant make me say OOO
Like the beat of this groove

[Beyonce]
You don't have no business in this , Here's your papers
Baby you are dismissed,
dismissed, dismissed, dismissed,
dismissed, dismissed, dismissed,

[Repeat Chorus X 2]?

中文翻譯

你能否繼續
寶貝男孩
令我氣喘吁吁
引來喜悅之聲
令我喘不過氣來
猛力地衝擊我
令我喘息不已
你能否繼續
寶貝男孩
令我氣喘吁吁
引來喜悅之聲
令我喘不過氣來
猛力地衝擊我
令我喘息

verse 1
喔---我說的夠明白了,簡單明瞭
而今你卻想要裝做不知所措
在我完成你所要求的一切之後
擭取,折磨,喜歡,試煉你
發展如此神速,寶貝,如今我卻尋找不到你了

喔---我開始相信,我超出你能力所及
費盡一切唇舌,你似乎終究無法突破
否則你就能滿足我所有的夜晚
如今我瞭解到自己正考慮是否要離開你
即使把掌舵權交給了你,你也無法支配我

chorus
你能否繼續
寶貝男孩
令我氣喘吁吁
引來喜悅之聲
令我喘不過氣來
猛力地衝擊我
令我喘息不已
你能否繼續
寶貝男孩
令我氣喘吁吁
引來喜悅之聲
令我喘不過氣來
猛力地衝擊我
令我喘息


verse2
喔---當我試圖追尋快樂時
有兩件事是我所不悅的
那就是夥伴對我半知不解,令我無法證明自己
引我陷入如此深淵,明知你自己能力不足
需要一位救生員,而我需要防護在身
讓我朝正確的方向深入

你可瞭解我正努力傳達給你的事實?
你的動作這麼慢,彷彿你毫無線索
難道媽媽沒教過你如何示愛嗎?
我知道成熟男人與幼稚男人之間的差別
並非要貶低你,所以該開始長大了吧

chorus (repeat 2x's)

如果你無法令我感到喜悅
如同鼓的節奏般
又何必對我有所求,你並非毫無慾望
宛如這旋律的脈動
這裡已沒有你存在的必要了
寶貝,文件在此,你被開除了

chorus out... 



arrow
arrow
    全站熱搜

    ayumipt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()